Alla inlägg under april 2011

Av Lollo Mollo - 28 april 2011 17:02

Hej!

Idag har sofie kommit hem till mig

och vi har hoppat stuts matta och spelat data och tv


hennes blogg


www.soffanlarsson.bloggplatsen.se

Av Lollo Mollo - 26 april 2011 17:48

ja jag orkar inte skriva om vad jag gjort under påsklovet

men idag har jag spelat data och tv


//lollo  

Av Lollo Mollo - 23 april 2011 21:59

Förlåt att jag inte skrivit så mycket på bloggen för jag

har varit i min sommar stuga

och när vi kommit hem ska jag berätta mer om vad vi har gjort och så

ha det så bra  


//lollo

Av Lollo Mollo - 18 april 2011 20:33

Som jag skrev i förra inlägget  jag ska visa hur mina naglar blev efter jag målad dom

min tumme:

 

mitt lillfinger:

 

mitt lång finger och ringfingret(fast tog bort ring fingret sen):

pekfinger:


//lollo    

Av Lollo Mollo - 18 april 2011 15:23

Hej!  

Idag har jag varit på mammas jobb!

erica och jag sålde maj blommor där ,Det var jätte många som köpte!

Och vi träffade Ylva (vår faster)

och sen kommer jag skriva mer

och jag kanske ska fixa naglarna

bild kommer i nästa inlägg eller nästa nästa inlägg

Hejdå!

//lollo  

Av Lollo Mollo - 18 april 2011 15:13

på söndagsen

stuttsade vi stuts matta flera gånger.

och erica och jag bakade morot:s bröd, Det var jätte got mums!  

och vi har cyklat till infra city för att lämna filmerna vi lånad

filmerna hete Jorden runt på 80 dagar och pirets greek.

dom var jätte bra fast pirates geek hade härmat pirates of the caribben.


    

Av Lollo Mollo - 16 april 2011 18:20

jag fick en lång sovmorgon idag  

idag har vi storhandlat

vi hade typ 3 stora påsar och flera små

och det som var svårt det var att få med allt hem

för vi cyklade   

jag köpte en adids jacka,skor,strumpor och nagellack

erica köpte skor,2 jackor och strumpor

mamma köpte 3 påsar te 

och erica ocg jag och pappa har gjort hemgjorda köttbullar (mest dom inte jag)

jag har stutsat stuts matta och spelat data och tittat på tv  

//lollo

Av Lollo Mollo - 15 april 2011 18:00

det var kul!

sen har jag inte gjord så mycker

mer än data och tv 

snälla hjälp mig att komma på nåt att göra 

Presentation


välkommen till min blogg!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

favorit film?
 pirates of the caribbean
 avatar
 harry potter
 hundpasionatet
 eragon
 annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards