Alla inlägg under december 2011

Av Lollo Mollo - 30 december 2011 19:42

Japp, Jag vet att jag har skrivit

att jag inte kommer skriva så mycket och så

men jag ska börja på en ny skola och få en annan blogg,

så jag kommer inte ha tid med 2 bloggar, så jag skriver

kanske 1 gång i månaden. Det kan bli mer men också mindre

så Hejdå får jag säga


Hejdå!   


//Lollo  

Av Lollo Mollo - 12 december 2011 08:17

Ja, i helgen har jag fixat rummet

tyckeer det blev snyggt, men rummet är inte helt klart än

så just nu ser det ut såhär↓

 


//Lollo skriver detta 12/12 kl. 8.21

så strax skola:(


Ciao!

Av Lollo Mollo - 9 december 2011 22:13

japp idag skulle vi ha nobel dag

fast som vanligt såg vi på julkalendern på morgonen

men sen var det rast och sen var det Nobel prisutdelning fast vi har bara

litteratur(skriva en berättelse) Min syrra vann! och två andra i min klass

sen var det lunch och då blev vi serverade av lärarna, jätte kul och

vi fick en MUMS MUMS(en slasgs cocosboll med nåt vit i som grädde nästan)

 till efterrätt. efter lunchen skulle vi också ha advends fika, och vi såg på

mr. bean, dert var jätte gott. jag tog med mig läsk (coca cola) 4 bullar

och 2 lussekatter! muums!!



// God jul önskar lollo      

Av Lollo Mollo - 8 december 2011 18:54

På Torsdagen/idag så på första lektionen

såg vi på julkalendern och efter julkalendern läste vår

lärare i boken mystiska ön. Den är rätt bra, men inte direkt min favorit bok

den är okej men jag gillar inte såna böcker

sen var det rast sen skulle halva klassen på idrott

då hade andara gruppen(jag var den andra gruppen) hade matte:(

Sen minns jag inte men det var lunch och sen pratade vi om Jesus

sen hade vi bild och SLUT!!


Änu en jobbig dag i skolan

ska bli skönt att byta skola!


//Lollo  

Av Lollo Mollo - 5 december 2011 19:44

  Nu är helgen slut

ja, iallfall skriver jag vad jag gjort under helgen

så på fredagen var jag på en kompis fest, vi såg på nån film som hette

johnny english, fast jag och min syster Erica skulle till vår sommarstuga

så vi hann bara se lite minde än halva filmen   

men jag vill se klart den senare ändå, så jag ska fråga mamma

om vi kan hyra den istället. Och som jag skrev åkte

vi till min sommarstuga, jag, Erica och pappa

vi åkte typ i 3,5 timmar vi kom hem klockan. 11.00

På lördagen var jag jätte seg, så jag gick upp och åt frukost sen

ner i sängen igen. sen skulle mamma och pappa handla i typ 1.5 timme

och när dom kom tillbaka låg jag fortfarande i sängen! eller jag gick

upp när dom kom. Sen har jag bara kollat på tv. Det var det ända jag gjorde den dagen tror jag

Iallfall då går vi över till Söndag då var jag fortfarande i sommarstuga

Då var jag lika slapp fast jo, jag gick upp till tv, tog med mig täcket och kudde och

satt och kollade på jul-kalendern. Kalendern är riktigt spännande tycker jag

om jag ser ett avsnitt vill jag bara se nästa och nästa och nästa!

Samma dag gick jag, Erica och mamma till någon slags soptip fast väldigt liten

och lämnade soppor såklart, när vi kom hem började jag packa ihop

sen åkte vi hem tror jag. När vi kom hem tog jag upp min väskor slängde dom på golvet

satte på datorn och började spela gosupermodel. kanske inte direkt vad man gör när man kommer hem

men det gör jag. så Måndagen var jag i skolan, och varje morgon brukar vi kolla på julkalendern.

det tycker jag är jätte bra, björn är så snäll, att han låter oss kolla på det  



//Lollo

om jag skulle skriva nåt mer mins jag inte  

Presentation


välkommen till min blogg!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

favorit film?
 pirates of the caribbean
 avatar
 harry potter
 hundpasionatet
 eragon
 annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards